Decydując się na wsparcie kampanii reklamowej jakimiś gadżetami promocyjnymi, koniecznie należy uwzględnić wszystkie szczegóły dotyczące opakowania tych gadżetów. Oczywiście najpierw trzeba ustalić, jakie elementy w ogóle będą takimi gadżetami, a w tym wypadku najlepiej kierować się ich popularnością oraz funkcjonalnością. Nie ma się zatem co dziwić, że tak wiele osób decyduje się an elementy, które można zjeść, w końcu na przykład cukierki czy czekoladki lubi większość ludzi, dlatego z popularnością takich gadżetów reklamowych nie powinno być najmniejszego problemu. Nie chodzi jednak o to, by dać cukierki klientom, ale by wręczać im gadżety reklamowe. Dlatego właśnie tak ważne jest to, co zostanie nadrukowane na ich opakowaniu.Mimo to zawsze należy rozpocząć planowanie akcji reklamowej od ustalenia, jakie elementy zostaną przekształcone na gadżety reklamowe. W takiej sytuacji słodycze reklamowe zawsze są dobrym pomysłem, przede wszystkim dlatego, że są smaczne i popularne. Dzięki temu zwiększa się szansę na zainteresowanie samymi gadżetami reklamowymi, a w efekcie również i całą akcją promocyjną. Jest to najlepsza droga do tego, by klienci zawrócili uwagę na ofertę, którą dla nich przygotował reklamodawca.
Zanim jednak słodycze reklamowe się staną gadżetem reklamowym, to muszą zostać wyposażone w odpowiednie nadruki. Oczywiście umieszcza się je na opakowaniach słodyczy jak na przykład papierek od cukierka czy opakowanie czekoladek. W zależności od rodzaju słodyczy mamy więcej lub mniej powierzchni do zagospodarowania. Niezależnie jednak od tego planując nadruk reklamowy, należy zadbać o jego wygląd, musi zainteresować klientów. Nie bez znaczenia będzie również jakość samego nadruku, chodzi o to, by był wyraźny i czytelny.
Jednym słowem Słodycze reklamowe to jeden z lepszych pomysłów na wykorzystanie gadżetów reklamowych. Należy jednak pamiętać o tym, że same słodycze nie są w stanie pełnić tej funkcji, dlatego właśnie bardzo ważne jest to co i w jaki sposób nadrukuje się na ich opakowaniach. Można tam umieszczać dowolne treści promocyjne, jak i wszelkiego rodzaju zdjęcia, motywy i grafikę. Najważniejsze by całość ciekawie wyglądała i była czytelna oraz zrozumiała.