Gadżety stanowią niezwykle skuteczny sposób na wypromowanie oferowanych przez firmę produktów lub usług. Wykorzystywać można je na szereg różnych sposobów – wręczając z klientom z okazji urodzin przedsiębiorstwa, nowości asortymentowych lub różnego rodzaju świąt, rozdając uczestnikom branżowych wydarzeń takich, jak sympozja, konferencje czy targi lub dołączając do składanych zamówień w formie bezpłatnego upominku. Takie produkty są niedrogie i niezwykle skuteczne. Sprawdzają się w przypadku każdej branży. Z reklamowych gadżetów korzysta się tak w biurze, jak i w domu. Jednym z popularniejszych ich rodzajów są koszulki. Jakie zalety mają takie produkty i w jaki sposób się je zdobi?Gadżety firmowe w formie koszulek zdobi się między innymi z zastosowaniem metody, jaką jest sitodruk. Osoby specjalizujące się w tego typu znakowaniu tworzą specjalne sito, przy pomocy którego farba jest rozprowadzana w taki sposób, by stworzyć logo przedsiębiorstwa. Sitodruk znajduje zastosowanie wyłącznie w przypadku płaskich powierzchni, a wielkość nadruku jest tu ograniczona do wielkości ramy sita. Omawiana metoda pozwala na stworzenie nadruku składającego się z maksymalnie 4 kolorów. Do jej atutów zaliczyć można między innymi dużą wytrzymałość na uszkodzenia.
Gadżety firmowe pod postacią koszulek zdobić może również haft. Technika ta daje znacznie więcej możliwości i pozwala na uzyskanie niebanalnego efektu końcowego. Jak tworzone są tego typu nadruki? Po wgraniu projektu, dobiera się nici, a następnie odpowiednio ustawia specjalną maszynę i wybrany produkt. Im bardziej kolorowy ma być nadruk, tym więcej nici jest wykorzystywanych. Co ważne, haft stosować można nie tylko na koszulkach, lecz również plecakach czy czapkach.
gadżety firmowe, jakimi są koszulki, zdobi się także przy pomocy termotransferu oraz termonadruku. Aby nanieść w ten sposób tekst lub obraz, niezbędne jest wgrzanie ich w materiał przy pomocy wysokiej temperatury na poziomie około 150 stopni Celsjusza. Termodruk gwarantuje bogatą paletę kolorów i zastosować można go w przypadku niewielkich nakładów.