Nie zawsze materiały reklamowe takie jak plakaty czy ulotki wystarczą, by promocja mogła odnieść sukces. Bardzo często należy wspierać ją dodatkowymi gadżetami reklamowymi. Dlatego właśnie w takiej sytuacji warto wykorzystywać drobne gadżety reklamowe. Dzięki temu budżet firmy nie zostanie przesadnie nadwyrężony, a klienci mimo to otrzymają jakiś drobny upominek. By tak się stało warto wybrać słodkie gadżety reklamowe, które każdy lubi i chętnie przyjmie. Oczywiście by cukierki stały się pełnoprawnym gadżetem reklamowym muszą zostanie odpowiednio opatrzone stosownym nadrukiem. Jeśli wykorzystamy na przykład cukierki jako gadżet reklamowy to zapewne ciekawym pomysłem będzie wręczanie ich wraz z materiałami reklamowymi. W ten sposób zwiększamy szanse na dość spore zainteresowanie ulotkami z treściami reklamowymi.W takiej sytuacji krówki z logo będą najlepszym pomysłem. Wszak każdy z pewnością lubi tego rodzaju słodycze, a więc chętnie po nie sięgnie. Nie mniej jednak warto pamiętać o tym, by cukierki te były dołączone do materiałów reklamowych. Dzięki temu sprawimy potencjalnym klientom słodki upominek, a jednocześnie poinformujemy o ofercie swojego przedsiębiorstwa. Co więcej ulotki maja znacznie większą powierzchnię. Dlatego też można na nich umieścić wiele cennych dla klienta informacji dotyczących promocji oraz reklamy miejsca lub jego oferty.
Zanim jednak krówki z logo trafią w ten sposób do klienta należy je w odpowiedni sposób przygotować. Przede wszystkim powinniśmy wyposażyć je w stosowne nadruki. Ponieważ cukierki mają stanowić jedynie dodatek do materiałów reklamowych to nie potrzebne są spore nadruki reklamowe. W zupełności wystarczy jeśli na cukierkach umieszczone zostanie logo firmy, która się reklamuje, a przynajmniej jej pełna nazwa.
Dlatego właśnie w tym wypadku Krówki Z Logo mogą mieć jeden spory napis, określający markę, bez konieczności dodatkowych nadruków reklamowych. Nie trudno się domyślić, że taki nadruk będzie z pewnością bardzo atrakcyjny, gdyż wyraźny i czytelny. Oczywiście cukierki mogą być przyłączone do ulotki za pomocą zszywacza czy wstążki. Nie mniej jednak mogą także być oddzielnie dawane potencjalnym klientom, ale zawsze wraz z ulotką.