Już proponowaliśmy swoim klientom pewne upominki. Byliśmy z nich bardziej bądź mniej zadowoleni. Podobne zdanie na ich temat mieli odbiorcy, czyli klienci stali bądź potencjalni. Skupiliśmy się na tym, aby otrzymali je w wyznaczonym terminie. Tylko dzięki temu mogli ocenić, jak po takiej kampanii reklamowej zmieniła się promocja naszej działalności. Możliwe, że poprawiła się jej sytuacja i my będziemy mogli na tym wiele skorzystać. Dodatkowe możliwości oferuje nam odnowiona wersja takich gadżetów. Mamy pewność, że takie Gadżety reklamowe zostaną lepiej odebrane.
Nie byłoby to możliwe, gdybyśmy do naszych klientów kierowali wciąż te same upominki. W końcu skończyłoby się ich zapotrzebowanie na takie prezenty. Chciceliby czegoś nowego. Gdy pewne Gadżety reklamowe ukażemy im w inny sposób, to na pewno zareagują oni pozytywnie. Uczynią tak szczególnie wtedy, jeśli wykażą pewne zapotrzebowanie na posiadanie takich upominków. Czyni tak już większość sprzedawców, która inwestuje w takie upominki, jak kubki reklamowe i wiele innych. Często decyduje się na wybór takiego gadżetu. Natomiast dba o to, aby w każdej kampanii reklamowej prezentował się w inny sposób. Tylko wtedy są w stanie zadbać o szkolenie na jeszcze wyższym poziomie. Zaczyna ono odgrywać istotne znaczenie na nowe grono klientów, którzy zaczynają mieć styczność z takimi nowymi upominkami, w nowej wersji, niż poprzednie.
Zdobywanie takich wyników jest szczególnie ważne wtedy, jeśli chcemy uzyskiwać pewne wyniki w prowadzeniu działalności gospodarczej i sprzedaży. Wyglądają lepiej, jeśli inwestujemy w coraz nowesze Gadżety reklamowe. Oznacza to, że nie skupiamy się tylko na odnawianiu tych, na których wypróbowanie się już zdecydowaliśmy. Nie należy zapominać o tym, że w asortymencie agencji reklamowej pojawiają się również inne prezenty. I ich zastosowanie może okazać się decydujące o jakości i skuteczności naszej kampanii reklamowej. Należy więc ocenić ich możliwości i stwierdzić, jakie będą posiadały zastosowanie.